torsdag 13 augusti 2009

Grönt


Grönt e skönt! Och ni som känner mig vet ju att jag är en grön människa, på flera sätt... Därför kan ni gissa att jag gillar fartun och trappan upp till övervåningen som den är nu. Eller i alla fall om man tänker sig den som nu fast liiite uppfräschad.

Idag har vi kört flera lass till skroten igen. Vi har nu i flera veckor konstaterat att torsdag är veckans vackraste dag. Så är den närmaste avfallshanteringen bara öppen på torsdagar också... Tur så blir inte skräpet vått på släpet!

1 kommentar:

  1. Grönt e skönt! Jag e förundrad att du har lyckats ta ett foto i huset, där det ser nästan fräscht ut!! Som om det bara var att måla lite så skulle allt va frid å fröjd! *haha* Jag gillar maalaismaksapasteija. Så sött med ert hus på locket. *pusskramfrånallrakäraste* ;o)

    SvaraRadera