tisdag 8 september 2009

Föräldrar

Vad skulle vi vara utan föräldrar? Ingenting förstås, men också nu är de till så mycket hjälp. Ibland undrar jag nästan vad jag gjort som har fått så snälla föräldrar och svärföräldrar. De sköter barn, lagar mat och hjälper till vid huset på alla möjliga sätt. Inte skulle vi komma långt utan dem inte....

Idag har vi städat och eldat skräp hela dagen. Härligt att se golven igen! Och mitt i allt öppnas tanken och nya visioner om planlösningar tar form! Ni skulle bara veta... Men ännu finns inga klara ritningar, så vi besparar er den glädjen. Så småningom hoppas vi ritningarna tar form.


Dock, trots visioner och hjälp, klarar inte Markus av att helt hålla ihop det mot kvällen...


...och jag känner mig bara så väldans skitig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar