onsdag 16 september 2009

Damm och planer


Tömmandet av mellanbjälklaget fortsätter. I lördags fördelade vi arbetet så att Markus och pappa slet på huset och jag och mamma slet i potatislandet. Sen hann jag till huset en sväng också, så jag måste visa er lite bilder av hur det ser ut. Det dammade så fruktansvärt mycket och yrde över till grannarna så vi måste sätta en pressenning över rännan. Men det yrde ändå en del som ni ser. Dammet till och med fastnar i tjocka lager på ögonfransarna...
I måndags kom en arkitekt ut och tittade på huset och funderade lite med oss om hur vi vill ha det. Vi har ju funderat av och an om vi ska ha arkitekt eller inte men det kändes verkligen jättebra att fundera med honom och man märkte direkt att han har känsla för vad som funkar och inte. Jag ser såå fram emot hans första skisser!




Min far är inte så gråhårig som han verkar här kan jag säga. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar